When nothing goes right, go left!!

the greatest pleasure in life is doing what people say you can not do

För visst är det så? att de finns inget bättre än att ha gjort någonting alla andra sa att man aldrig skulle lyckas med.

Idag är jag bara hemma & chillar! Sjukt tråkigt är det faktiskt haha! Men har gjort mitt kür program iaf och hunnit med lite andra saker jag tänkt fixa som jag inte hunnit innan! Glömmer alltid bort allting jag ska göra för att det är så mycket :o haha!

Till helgen blir det iaf fälttävlan igen! Tävling i Dagstorp denna gången, jag älskar dagstorp asså! :D Sjukt bra ställe! Startlistorna har precis kommit ut och jag startar 10.06 i dressyren, lagom tid! Vår klass startar 07:30 på morgonen så skönt att man slapp den första tiden haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0