We might not get tomorrow

Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera. Har iaf hunnit med 2 fälttävlans tävlingar till efter gärds med placering och sjukt bra rundor! Nu är han ledig en helg och nästa vecka åker vi till dagstorp för att förhoppningsvis kvala enstjärnigt :D

Mina dagar rullar på, de går i stort sett ut på att hinna rida så mycket hästar som möjligt och fixa i stallet :) Kul! bättre än skola ;) Saknar dock min nathalie fruktansvärt mycket :(

Chino går fantastiskt bra, senaste tävlingen hade vi 68,5 % i dressyren och nu satsar vi på att höja det ytterliggare. Vill ligga på över 70% straff med jämna resultat innan denna säsongen är slut! Så nu är de 100% träning som gäller i både dressyr och hoppning och snart ska jag & träna terräng för Magnus Gällerdal igen :)

The future belongs to them who believes in the beauty of their dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0