Danmark

Igår eftermiddag bar det av till Danmark för mig och mina föräldrar samt lilla Chino, för att tävla Fälttävlan hela helgen.

Blev mycket att packa, det är ju 2 dagars och vi kommer att vara där 3 dagar. Massor med foder som ska med eftersom han får så mycket hö för att inte tappa, han går ju på 25 kg per dag! Så när vi åkte var transporten fullproppad med saker haha!

Åkte iaf hemifrån vid halv 4 någon gång och först skulle vi tagit båten men det blev en ganska stor omväg att köra runt köpenhamn sen så vi körde över bron istället. Tog väl ungefär 3 -3,5 timmar. Skönt att det inte var så himla långt. Lastade ut Chino när vi kom fram till tävlingsplatsen och så gick jag en sväng med honom och under tiden så gick pappa o mamma till sekreteriatet och anmälde mig och till tävlingsstallet och strödde upp hans box.

Chino var väldigt pigg och glad och man märker verkligen på honom hur mycket han älskar att vara iväg på tävling! Fick perfekt plats i tävlingsstallet brevid min tränare Magnus Gällerdal :D

Åkte och chekade in där vi bor sedan och det är super fint här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0