Utrustning

Anonym om Uppe tidigt:
kan du inte skriva mer om utrustning och lägga in fler ''outfits'' tycker du har skit snygg utrustning jämt :P



Självklart kan jag göra det om ni vill läsa om det :) Kan passa på att lägga upp ett inlägg redan nu om vad jag tycker om mina tretorn Falsterbo Gtx stövlar!

Tretorn Falsterbo Gtx

Har alltid tyckt att denna stövlen är väldigt snygg, tycker om det guldiga till det svarta. Vissa tycker att dem är skit fula och vissa tycker att dem är väldigt fräcka. Mig gör det inte så mycket att andra tycker de är fula för de är ju jag som ska ha dem och inte andra.

Var väldigt nöjd med dem i början, nu är det väll sådär. De har en otroligt skön fot, man kan gå hur länge som helst i dem, den är väldigt stadig. Sedan har dem ett väldigt mjukt stövelskaft, som sitter snyggt på. Jag har alltid tyckt att de är smart att de är bara att dra i snörena rakt upp så spänner man in stövlen. Så de känns lite som att ha en stabil sko med parlanti stövelskaft. Inte helt fel, eller hur?

Dock så sjunker dem ihop väldigt lätt och eftersom de inte är helt färdig utvecklade ännu så finns stövlen bara i standard i höjd, det blir lite lågt för mig nu när dem har sjunkit ihop lite, och jag avskyr när man har för korta stövelskaft. Sedan gick snörena i sönder på mina stövlar och de har även blivit lite slitna längst fram, men de kan jag nog inte riktigt skylla på tretorn. Jag är ganska slarvig med mina stövlar och går väldigt mycket i dem och använder de riktigt mycket så de blir ju så då. Av 5 poäng skulle jag nog ge dem 3,5!

   

Kommentarer
Postat av: Danielle

Har funderat ett bra tag på att köpa ett par sånna,är de värda det?:)

2011-03-02 @ 18:32:39
URL: http://daniellenarberg.blogspot.com
Postat av: Isabelle Weber

hm ja jag skulle nog säga att de är värda 5000 kronor även fast jag är lite missnöjd. Men de är hur sköna som helst att ha på sig och ger väldigt bra grepp & stöd!

2011-03-02 @ 22:30:23
URL: http://bellaweber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0