torsdag

Skönt med torsdag, det betyder att det snart är helg! Ska bli himla skönt.


Mamma kommer imorgon för att lämna lite saker till mig och sen så ska vi till Halmstad för att shoppa och lite sådant, ska säkert ut och äta också. Ska bli kul :) Längesedan jag träffade henne nu. Har typ träffat henne och pappa 1 gång sen i början på Januari eftersom de har varit på semester så länge och jag bor ju här på skolan. Pappa är ju nere i kongo och jobbar nu igen så det blir bara mamma som kommer.

Får se om Chino får vila idag eller inte, jag & natha hade tänkt gå till stallet innan körkorts teorin... som vi verkligen ser framemot... eller inte. För annars får vi gå dit efter 7 men det hade varit skönt att chilla efter det bara. Annars blir det så himla mycket!

Tror jag & natha ska in till Halmstad i helgen och hitta på någonting, blir nog kul förhoppningsvis ;) Sen blir det träning måndag förmiddag då vi har studiedag! Upp i sadlen för privat dressyrträning redan 08:30.. inte illa haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0