Stallet

Blev stallet lite senare idag, gick dit med Evelina efter att jag hade övningskört. Vi chilla på det i stallet och tog det lungt, mockade och fixade först innan vi började fixa med hästarna. Blev att rida ut eftersom jag inte tänker rida min häst på underlaget och lilla ridhuset var bokat.

Chino uppförde sig faktiskt hyffsat bra idag när vi var ute och red, väldigt skönt! Hade det nya scourier bettet på honom som han verkade trivas väldigt bra på, jag fick en väldigt bra känsla i handen på det också! Älskar när man hittar nya saker som passar!

Kom typ tillbaka till stallet vid 21 och fixade hästarna och därefter gick vi hem & nu sitter vi här och chillar! Vi har tydligen inga lektioner imorgon förmiddag och på eftermiddagen ska vi bara till falkenberg för att gå på UF-mässa, riktigt skönt faktiskt. Har alltså bara en skoldag kvar, för på fredag ska jag & natha på riskettan i falkenberg också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0