övningskörning

Ja, då var det dags för att övningsköra igen ;) Fick köra direkt idag och köra iväg och jag var typ bra haha, fast hade lite problem med att växla ner från 6:an till 2:an men de gick det med efter ett tag. Får typ lite smått panik när jag ska göra så mycket saker, typ växla, koppla och bromsa samtidigt, sjukt svårt haha. Men det går ändå bra faktiskt. Hade aldrig trott att jag skulle klara det så bra som jag gjort än så länge :p

Körde typ till Kvibille och sen så körde vi på lite andra ställen och avslutade med att stanna och starta i uppförsbacke och nedförsbacke. Lite läskigt när de rullade bakåt när man startade i uppförsbacke bara haha :)

Men man blir typ sjukt trött i huvudet av att övningsköra, man typ måste ju koncentrera sig så himla mycket hela tiden, mer än vad jag trodde innan. Haha, kanske därför det inte gått så bra då.

Ska på det redan imorgon igen för då kommer körläraren och jag ska köra 2 timmar. Ska tydligen göra halkan i APRIL???! och jag har kört 3 gånger nu? haha aja han trodde att det skulle gå så får väll ligga i nu då. Ingenting är ju omöjligt om man bara har lite vilja.

 Saknar mitt lilla rum hemma på sommaren, bara sitta ute på balkongen på kvällarna i en mysig stol med datorn i värmen! underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0