Onsdag

Skönt att det redan är onsdag! Gick och la mig redan halv 12 igår så var pigg när jag vaknade, men min stackars natha mådde inte bra :(( Så har precis haft biologi och därefter idrottsprov. Nu ska jag inte göra mycket asså. Har två engelska lektioner i eftermiddag :(( men tydligen ska vi kolla på teater så det blir nog ganska chill ändå!

Sen ska jag rida dressyr på Chino och så ska jag rida Magic också för Nathalie bad mig om det igår. Har även fixat så att vi tar ut tränare till helgen, på söndag eller måndag då vi har studie dag. Ser fram emot det väldigt mycket, de träningarna är verkligen super givande. Hon är jätte duktig och de man kanske får utav 5 träningar annars får du ut på en träning för henne. Hoppas på att hon kan komma 2 gånger varje månad iaf.


Kommentarer
Postat av: Jelliefish

Vilken tränare? Dressyr eller hoppning? Är du intresserad av en till dressyrtränare så vet jag en jättebra! Hon kommer ner från sthlm en gång i månaden och har träningar i tre dagar på anläggningen där jag rider. Ska rida för henne nu i helgen :)

2011-03-09 @ 15:10:33
Postat av: Isabelle Weber

Ulrika Björnerot heter hon, dressyr tränare ifrån skåne! Riktigt duktig!



Aha, vem är det? :) Tror du hon har möjlighet att komma ut till plönninge och träna?

2011-03-10 @ 10:29:30
URL: http://bellaweber.blogg.se/
Postat av: Jelliefish

Tror hon heter Catharina von Fridenburg, men hon kallas för Frida. Hon är väldigt duktig på att se till vad varje individuellt ekipage kan och behöver och anpassar nivån därefter. Hon är ruskigt bra på det grundläggande och lösgörande arbetet och ser till att det sitter innan man får gå vidare till allt det andra. Lugn, tålmodig och pedagogisk :)

Om hon kan komma ut till plönninge vet jag inte, men jag tror att hon stationerar sig hos oss och sen får alla komma dit istället. Det är ju bara en gång i månaden hon är här, så det kanske funkar för dig att få skjuts. Hon är här i helgen, hör av dig om du är intresserad av att komma och kika

2011-03-10 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0