Måndag

Tog fridas utsläpp imorse, så var bara att gå upp tidigt för att dra sig till stallet ;) Gick dit med jeffi & frida. Gick faktiskt snabbt och därefter mockade jag och fixade allting i stallet så nu är jag klar för idag. Ska försöka se ifall vi kan ta oss in till Halmstad idag för att fixa mitt abonnemang och internet och sen sola kanske.

För mitt internet fungerar inte så måste fixa nytt nu. Och 3 är ju så jävla efterblivna som lovade att mitt nya abonnemang skulle fungera senast i lördags men det fungerar fortfarande inte??? Så jävla damp får jag på dem. Pappa har nog ringt och pratat med dem över 10 gånger men de bara lovar att fixa de men inget händer ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0