Lördag

Har varit lite segt med uppdateringen, jag vet ;)

Igår så red jag ut en sväng på Chino lite senare på kvällen tillsammans med Evelina. Jätte mysigt. Men chino fick något ryck i galoppen och skulle inte stanna på ett tag tyckte han med slutligen lugnade han ner sig så vi kunde skritta och vänta på evelina ;)

Kvällen var grymt seg, hade en del planerat först men blev inte så :( Hade de iaf mysigt och mamma hade köpt mat till oss så att vi kunde grilla så det gjorde vi och därefter kolla vi film.

Idag ska jag nog rida ett dressyrpass på Chino i ridhuset hade jag tänkt, han har känts jätte fin nu ett bra tag så hoppas att det håller i sig. Nu börjar dessutom årets första fälttävlan närma sig och det är mindre än 1 månad kvar faktiskt! Ska bli otroligt kul! Finns nog inget jag ser mer framemot än de ! Nu är de bara 5 skolveckor kvar innan jag och Nathalie beger oss uppåt i landet till försäljnings & galopp stallet kolungen i en månad! Därefter 2 veckor kvar i skolan innan sommarlov. Känns som att allt går så snabbt nu! Ser framemot sommarlovet sjukt mycket, men samtidigt är de så tråkigt att vara utan alla så länge :((




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0