Lång dag

Har varit lite överallt idag känns det som ;) mitt internet är dessutom sönder så jag lånar evelinas lite.

Inledde dagen med lite sovmorgon, gick upp vid 09:15 typ och chillade lite. Vi var ju lediga hela förmiddagen så det var väldigt skönt faktiskt. Somnade ju typ inte förrens 3 igår.

På eftermiddagen åkte vi till Falkenberg med klassen & några från maskin typ. Var på UF-mässa, jag och natha gick typ ett varv runt allt och kollade innan vi istället bestämde oss för att gå i affärerna ute på stan om man nu kan kalla det för de. Trodde vi var vilse ett tag men det visade sig att det var vi inte. Nathalie var iaf nog väldigt glad för att hon åkte med ändå tror jag haha ;)

Var hemma vid halv 4 igen och därefter kom pappa och vi åkte till stallet och fixade till Chino och så tog vi in lite hästar. Därefter tillbaka till skolan igen för att övningsköra, pappa kom ju till halmstad för att lämna foder och vara med på övningskörningen. Gick typ grymt idag, jag fick typ köra massa och sen träna på att backa i hörn och uppförsbackar och parkera och så backa in vid bilar och parkera och så.

Vi skulle egentligen in till Halmstad och äta sedan men vi var ute med körläraren och körde från 18:10 - 20:30 ungefär så det blev inte tid till det helt enkelt!

Nu har jag städat mitt & nathas rum och hallen och köket så jag är klar för ikväll. Ska plugga lite på idrotten sen också för det har vi prov på imorgon.

 finaste iris <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0