Bästa mamma

Min mamma kom hit igår för att lämna mitt sim-kort till mitt nya abonnemang. Söt som hon är så ringer hon en halv timme innan hon kommer och säger: jag blir lite sen men jag har en överraskning med till dig som du nog kommer bli väldigt glad för!

Och det hade hon ganska rätt i. För när hon kom så fick jag ett par Veredus Guarnieri Ridstövlar och ett par Dyon Chaps av henne. Helt utan anledning. Hon är verkligen bäst min lilla mamma!

Åkte och handlade sen och chilla. Skulle egentligen ut och äta också men det hann vi inte för hon var tvungen att åka hem för att hjälpa min lilla syster i stallet där hemma eller någonting. Saknat mamma massor, har typ träffat henne 2 gånger sen i början på januari ju. Sjukt!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0