på väg

Då var man på väg ner till Skåne igen.

Är ledig måndag och tisdag så jag sover hemma en natt. Ska till frisören sen imorgon innan jag åker tillbaka till skolan. Stannar på skolan i helgen sen så nästa fredag är jag också ledig och åker upp till Linköping igen för träningshelg för Magnus Gällerdal samt ridsportsgalan.

Ska inte ha med Chino på denna träningshelgen då mina föräldrar är utomlands i några veckor nu. Ska rida en 5 årig valack som heter Krumelur e. goldmine xx. Ska tydligen vara jätte fin och gick breeders förra året :) även tillsalu ifall jag var intresserad haha :)

Får även se vilken klubb jag tävlar för i år. Det var ju tänkt att jag skulle tävla för Dagstorp, men igår på träffen diskuterade vi ifall jag kanske skulle rida för Kinda istället eller för någon annan klubb, kommer inte riktigt ihåg vad den heter dock. Haha men de ville gärna ha med mig i deras klubb och SM lag iaf så vi får se vad det blir av det hela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0