ojj..

Dålig bloggning igen...

Har ridit o jobbat mycket av lovet men har haft en del lediga dagar också. Har varit en skön uppladdning inför skolan som börjar nu igen. Är inte direkt taggad inför det, men vad kan man göra?

Har haft sjukt mycket att göra nu de senaste dagarna asså, typ 1000 saker som har bokats och beställts och biljetter som skulle fixas hit och dit men nu äntligen börjar man bli klar med det.. Men bara med januari månad haha, sen kommer det fortsätta likadant resten av månaderna. Men det är inte så hemskt att göra allt detta som det låter för jag får ju ut något bra av det iaf - att jag kan åka på mina träningshelger och avsuttna och uppsuttna träffar i teamet med magnus gällerdal.

Januari blir en väldigt, vad ska man säga, inte stressig men kanske fylld månad.

1-2 januari, helg 1 - Göteborg hos Nathalie
8-9 januari, helg 2 - Åker tillbaka till skolan.
15-16 + 17 januari, helg 3 - Åker till Lund, nästa dag Linköping och dagen därefter Lund-Halmstad.
22-23 januari, helg 4 - Båstad med Nathalie och Olivia hela helgen. Fett nice :D tönt
28-30 januari, helg 5 - Åker till linköping fredag förmiddag för träningshelg för Gällerdal samt ridsportsgalan på lördag kväll. Åker tillbaka till halmstad söndag kväll.

Just nu känns det som att detta året kommer bli så otroligt grymt. Älskar mitt liv just för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0