Nathalie & Magic

Jag & Nathalie gick till stallet vid 6 tiden för att Nathalie skulle rida sin första hoppträning på Magic :) Min huvuduppgift blev att filma träningen ;)

Gick super för Nathalie & Magic! Dem var jätte duktiga och tyckte att de gjorde så bra ifrån sig som de bara kunde på deras första träning och Natha har ju trots allt bara ägt Magic i en vecka :) Väldigt kul, blir så glad att de går så bra för Natha nu :) Det har hon verkligen förtjänat efter allt slit med Zäzzyn! Så nu får nathis allt se till att slänga ihop en liten film av det jag filmat så jag kan lägga ut den här så ni får se det fina ekipaget :)

Efter träningen så fick jag hjälpa peppe att bära in hindrena och därefter skrittade vi upp till stallet igen och medans nathis gjorde i ordning Magic så började jag fodra :) Vi stack väll hem från stallet runt 21:20..  Så de blev mycket tid i stallet idag haha :)



Nathis & Magic när vi skrittade ut :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHHA, var bara tvungen att kommentera detta!



Kolla på dens ben på bilden, hahahahah!



Men söt var den ;)

2011-01-24 @ 23:03:20
URL: http://falsterboryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0