Frisören

Vaknade typ vid 8 imorse, as chill att min stora syster och lilla syster var tvugna att gå till skolan och jag bara kunde ligga kvar och chilla haha :) Typ gick ner och åt frukost och sen så pussade jag lite på mina två söta katter :D Packade om allting i en annan väska och gjorde därefter i ordning mig. Satt lite vid datorn och cheka läget innan jag åkte in till Ängelholm.

Hade tid hos frisören, men inte för att klippa mig för det gjorde jag förra veckan där, utan för att slinga det blondare. Tog fett lång tid eftersom jag har så tjockt och långt hår men efter lite mer än 2timmar var jag klar med det och därefter åkte jag tillbaka till halmstad. Blev hämtad av spagge & blondie där och åkte tillbaka till skolan.

Packade typ upp när vi kom hem och sen så har jag snackat massa med Nathis :) <3 Imorgon har vi typ ridning hela dagen, både för middag och eftermiddag. Förhoppningsvis har vi hoppning på förmiddagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0