fett trött

Hade ingen första lektion då jag var & kollade min arm och knä. Överansträngning & inflamation, jippie. Ingen ridning för min del på 2 veckor..

Därefter så fortsatte dagens lektioner och på eftermiddagen hade vi kadrilj så fick typ läsa programmet istället för att rida. Mycket roligt ju. Käkade tacos i matsalen sen på kvällen och därefter chillade vi i skolan ett tag. Stack till stallet sen och fixade. Chino fick gå en sväng idag eftersom jag inte får rida. Gick ner med honom till ridhuset för att jag skulle ta med ett annat bett till Nathalie.

Dock så typ betedde han sig som ett as sen när vi skulle gå hem, som alltid. Lagom kul när han typ kastar sig bakåt och jag glider med på isen och snurrar runt hela mitt onda knä typ. Grymt ont gjorde det. Aja, han är underbar ändå. Fodrade och sånt i stallet och därefter gick vi hem och nu på kvällen har vi varit inne i halmstad en sväng.

Städa och plugga nu.. klockan är typ 01.00 Yes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0