Chill.

Chill att jag antagligen inte ska till skolan förrens på onsdag. Sen jävlar blir det hårdträning med Chino och åker upp till linköping för träning och ridsportsgalan igen den 28-30.

Fick ett mejl av en fälttävlansryttare idag som skrev att hon än en gång hade tänkt på att jag kanske skulle ha hennes ena fullblod ( 6åring som gått lätt fälttävlan på väg uppåt i klasserna). Egentligen är hennes häst inte till salu men ifall jag är intresserad så hade hon gärna velat sälja till mig.

Himla kul, har tyckt den hästen är så himla fin ända sen första gången jag såg den. Svarade iaf att jag fick prata med mina föräldrar när de kommer hem från sin långa utomlandsresa. Hon är iaf väldigt fin.



Några bilder på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0