Chill dag

Har bara haft historia idag. Chill typ. Kändes som att jag skulle somna när som, kollade på världens tråkigaste film om vietnamkriget. Alla somnade typ förutom jag & alice haha. Hade tur att nathalie skickade lite sms så att jag inte också somnade ;)

Käkade lunch och därefter gick jag & nathis faktiskt till datorsalen för att plugga. Fett dåligt gick det, haha, vi visste inte riktigt hur vi skulle göra en powerpoint nämligen ;) Eller jo vi visste ju hur man gjorde men inte hur den skulle göras korrekt efter lärarens bestämmelser. Aja, när vi var klara drog vi hem och chillade typ och sen när Evelina slutade så gick vi till stallet :)

Skrittade ut en sväng alla 3. Chino var faktiskt ganska lugn idag, han fick spel några gånger men inte så farligt. Absolut inte så mkt som han kan få heller haha :) Var typ stallmöte direkt när vi kom tillbaka så var med på det och efteråt mockade och fixade vi, tänk att vi var klara redan vid halv 6 i stallet. Fast vi kom ju dit tidigare än andra dagar såklart.

Lagade mat innan och nu chillar vi igen :) Myser lite med kattungarna och sånt. Fett seg just nu!

Jag&Natha på väg till flyinge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0