Bra dag

Denna dagen har varit mycket bra :)

Gick och åt frukost i matsalen imorse med nathalie och därefter stod det ridning på shemat hela dagen. Red ett dressyrpass på Qalle bus på förmiddagen. Det gick helt okej tyckte jag. Fick till några bra skänkelvikningar och öppnor på honom. Han blir ju 6 i år men han är ganska grön fortfarande. Men läraren tyckte att det var bättre än okej & att det hade sett väldigt bra ut.

Därefter blev det lunchtime med natha och några till innan det var dags för nästa ridpass, självklart på Chitroon :D Jaa.. vad ska man säga om detta ridpass? kaos hahah. knäppa hästar. Det var 2 st som ramlade av och vi var 6 pers som red haha. Chitroon var väldigt fin och kändes bra. Dock är han lite tjurig på kristall haha ;)

Därefter var denna skoldag slut och jag och natha gick upp till vårt stall. Ut med nästa häst, bästa Chino. Chino har gått fruktansvärt bra denna veckan. och så även idag. Dock väldigt mycket energi att göra av med, men han uttnyttjar det på bästa sätt han kan tycker jag allt. Slutligen så skrittade jag ut en sväng på rocky.



Bild på Chitroon från onsdagens träning                         Bild på Chitroon sen dressyrträning tidigare i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0