Äntligen helg

Då var det äntligen helg.. Så himla skönt. Denna veckan har gått snabbt, måndag och tisdag var jag ledig och i onsdags hade vi bara ridning hela dagen. 2 riktiga skoldagar alltså.

Började dagen med ridteori och hästkunskap, väldigt chill lektion, slutade typ en halvtimme tidigare för att vi inte hade mer att göra. Därefter blev det idrott, dock var jag inte med då jag har fått så fruktansvärt ont i mitt knä igen. Antar att det har och göra med att jag skadade det för några år sen på en terrängträning och sen har jag varit hemma och ridit lite väl många hästar kanske och därför har det belastats lite för mycket. Men sånt är livet. Jag lever än haha.


Nu ska vi ta det lungt en stund innan vi drar oss till stallet. Klippte ju Chino igår så han lär ju ha ännu mera energi idag. Blir nog ett dressyrpass på honom och sen skritta ut en sväng ifall det fortfarande är ljust. Annars skiter jag i det för han blir så störd haha :)
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0