Teamet

Orkade inte blogga när jag kom hem igår, helt slut verkligen! Ändå hade jag typ inte gjort mer än att träna och åka bil. Aja, så kan de vara. Inte de roligaste att åka bil så länge ju. Vissa tycker nog att det är ganska ovärt att åka 5-6 timmar upp för att träna 2 timmar och sen åka samma sträcka tillbaka, men det var verkligen SÅ värt. Fan vad mycket jag fick med mig.

Åkte till träningarna lite tidigare och träffade lite folk från teamet och sen så provade vi team kläder. Blir en turkos team jacka, med teamets logga på baksidan och ridsportsförbundet samt namn på framsidan. Likadant på västen, fast västen är svart. Sedan så blir det ett vitt shabrak med turkos passpoal om jag förstod det rätt och teamets logga! Blir nog riktigt snyggt!

 Jag&Chino och så lilla easy girl :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0