Styringe Stall

Har tävlat för en hel del olika ställen de senaste åren, och hade tänkt mig att jag skulle tävla för Dagstorp i år. Tävlade nämligen för Laholm förra året och sen så fick jag dispans och fick lov att byta till Dagstorp i agusti, så hade som sagt tänkt fortsätta tävla för dem, men då så fick jag en förfrågan att tävla för Kinda Ryttarförening då dem ville att jag skulle rida i deras Sm lag i fälttävlan i år. Så funderade på det ett tag och hade precis tänkt lösa licens för dem då jag fick en annan förfrågan.

Då var det nämligen styringe som hörde av sig och frågade ifall jag inte kunde tävla för dem och i deras Sm lag samt div1 lag i allsvenskan. Bad om att få tänka lite på det och efter att jag sett vilka som skulle rida i deras lag så beslutade jag mig för att tävla för styringe i år. Så nu är licensen löst & jag ska rida i Styringes lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0