Söndag

Jag brukar inte tycka om söndagar. Då vet man lixsom att det är skola dagen efter och det känns som att hela dagen är helt onödig och att man inte kan göra någonting bara för det är måndag imorgon. Det var värre med söndagar innan när jag gick i högstadiet för nu på gymnasiet så började vi ju 12:45 hela ettan och nu i tvåan har det varit lite varierande men oftast 12:45 men så har vi även ibland inte haft några lektioner alls på måndagarna.

Så är det denna veckan. Inga lektioner imorgon. Så detta är en bra söndag. Hade tänkt tillbringa mycket tid i stallet idag så ska snart slänga på mig ridkläderna och dra till stallet. Ska rida ut en sväng på Magic och även en liten tur på Chino hade jag tänkt mig. Chino måste verkligen röra mer på sig nu innan det slår snett i huvudet på honom, så nu får det vara nog med vilandet av mitt knä än så länge haha. Nu blir det fullfart på ridningen igen, på egna hästar. Jag tänker faktiskt inte ännu sitta och rida på skolans hästar för jag vet att det är en stor belastning på mitt knä eftersom att det inte är helt bra ännu och då tänker jag bara rida de hästarna som verkligen behövs ridas.

Igår kväll var jag fett trött eftersom vi typ sov en timme under natten till igår. Elsa ringde typ så snackade med henne i 2 timmar nästan och så snacka jag även med lite andra personer haha. Elso och jag hade ganska kul kan jag säga.

Dessutom kan jag säga att det känns väldigt tomt här utan min Nathalie :(( Natha har ju åkt hem nu för 2 veckor.. Det suger ganska mycket kan jag tala om för er..

  
Elsa&Jag en perfekt dag i somras <3





patriiik! vet inte vad han heter men döptes till patrik, en irländsk jätte fin ponny hemma :) vet inte om han är såld eller inte ännu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0