Soft up!



Har ridit med mina stigbyglar för första gången nu, och jag är sååå nöjd! Kan verkligen säga att jag tycker om dem redan, efter att bara ha ridit med dem 1 gång!

Man kände verkligen att de var bra för knäna, kände faktiskt stor skillnad mot vanliga. Jag tycker ju inte om sprengers ledade stigbyglar för jag tycker att dem sviktar för mycket så att de blir en ojämn balans i dem, avskyr att rida i de faktiskt. Och de vanliga stigbyglarna sviktar ju inte över huvudtaget så då får jag skit ont i mitt ena knä ibland. Men här var en perfekt blandning, verkligen! Såå glad över att dem funkade så bra som de gjorde!

Vissa tycker att dem är snygga och vissa tycker dem är fula. Väldigt speciella. I början tyckte jag inte om de särskilt mycket, men nu faller dem mig faktiskt i smaken. Antar att man var väll tvungen att vänja sig vid hur dem såg ut.

Jag köpte iaf ett par röd/vita och de matchar väldigt snyggt till min röda kavaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0