Snart 17

Snart är det den 16 februari, vilket betyder att jag är 17 år! woow! haha blir stor flicka då ju ;) Om ett år är det 18 som gäller haha. Längtar! Känns lite smått retligt att alla blir 18 i år förutom jag. Kul typ när alla ska gå ut på krogen sen i höst när natha också är 18 då får jag fan sitta här och ruttna ju :( Fast som tur är så har jag ju lilla Evelina haha!

Men aja, känns lite weird med födelsedag imorgon, är värsta sjuk, mina föräldrar är utomlands, Natha är hemma och allt. Som tur är så har mamma & pappa beställt tårta som de alltid gör när de är utomlands på min födelsedag så de kommer en tårta till mig och evelina ut till dörren imorgon ;) Sen så skulle Jimmy & Evelina dra med mig till halmstad för fika, restaurang & bio. Trots att jag typ bara villl döö av min feber och huvudvärk haha!

Det suger dock att min bästa Nathalie inte är här på min födelsedag :(( Saknar henne grymt mycket, världens bästa vän helt klart någonsin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0