sjuk

Är hemma från skolan idag. Hade 39.8 graders feber igår och hals ont och huvudvärk. Vaknade typ tidigt idag och då hade febern gått ner till 38.5 ungefär men hade fått världens hosta och fortfarande huvudvärk och halsont. Så sjukanmälde mig och sen dess har febern stigit till 39 grader igen. Inte särskilt kul!

Ska iaf till stallet sen och ta hand om hästarna och sen kvällsfodra. Imorgon är det min födelsedag :D

   Kastar in 2 bilder på magic. En på honom & nathalie från en hoppträning och en sen i söndags. Natha är hemma nu för att operera sig och jag har hand om Magic under tiden!

Kommentarer
Postat av: nathalie uden

ååh min Magic, du anar inte hur mycket jag saknar honom! saknade inte änns zäzzan så mkt efter typ 2 veckor ;( min killeo diig med ;( <3

2011-02-15 @ 21:14:24
URL: http://nathalieuden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0