Ridning

Då vår sista lektion blev inställd pga av dressyrtävling på anläggningen så slutade vi redan 09:40 idag. Ganska skönt va ;) Dessutom har vi inga lektioner på måndag. Ännu en lång helg. Nästa vecka fortsätter sen lika slappt som denna veckan. dvs: Måndag inga lektioner, Tisdag; Lektioner till 11.40, Onsdag; Heldag fast med världens chilligaste lektioner på eftermiddagen. Torsdag; slutar 11:40 och fredag; slutar 11;40.
Inte helt fel!

Stack till stallet efter vi hade varit och ätit lunch, hade tänkt longera min häst lite i ridhuset men båda ridhusen var upptagna pga av tävlingar. Men chino behövde verkligen röra på sig idag för han har stått 2 dagar i rad så jag tänkte att det kan väll inte skada att ta en liten ridtur. 
Red ut tillsammans med Evelina och ni kan ju gissa om min häst var något taggad. Heelt knäpp asså, verkligen HELT knäpp. Höll typ på att bocka och stutsa och resa sig och typ sprang runt som en idiot hit och dit haha. Men sen så chilla han ner lite i slutet men aja ;) Mycket med energi. Fick dock ont i mitt knä men det får jag leva med ;) 

Efter vi ridit så gick jag & evelina till matöppet och köpte lite mat innan vi gick hemåt. Nu är det sista kvällen natha är här på 2 veckor och det suger rätt rejält :(( kommer sakna henne jätte mycket. Men som tur är ska jag upp till henne en helg iaf! och det är i samband med göteborg horse show :D

Lägger in några bilder från idag senare :)



Fin liten bild Natha gjorde till mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0