Packa

Har snackat lite med nathis om imorgon. Ifall jag inte får skjuts upp så ska jag antagligen ta bussen från skolan vi 05:55 och därefetr tåget 07:02 och är slutligen i göteborg vid 07:57. Haha, blir väldigt tidigt i sådana fall. Men det blir nog bra.

Så nu har jag försökt packa i typ 2-3 timmar. Men jag kan verkligen inte packa. För det första har jag ingen aning om vad jag ska ha med mig, och när jag väl börjar packa så blir det alltid så mycket. För tänk ifall jag behöver det här, och kanske den tröjan också, och den, och den kanske jag känner för att ha någon dag? Kan mycket väl sluta med att jag typ packar ner 8 tröjor och 4 par byxor om jag ska vara iväg i 2 dagar. Det är verkligen ingen omöjlighet. Nathalie vet.

Frågade Nathis vad jag skulle ta med mig och fick svaret ; Du ska ta med LITE kläder ;). Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska ta med. Väska och plånbok är det jag har kommit på än så länge. Så får väll sätta lite fart nu!

Och just när jag skriver detta så ringer lilla nathalie till mig och säger att jag inte ska packa så mkt haha ;)



Drar mig snart uppåt till min lilla flicka igen <3


Kommentarer
Postat av: nathalie uden

underbart efter 2 veckor ifrån varandra ;( <3

2011-02-24 @ 14:28:27
URL: http://nathalieuden.blogg.se/
Postat av: Isabelle Weber

jaaa alldeles för lång tid :( <3

2011-02-24 @ 17:06:55
URL: http://bellaweber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0