Övningskörning

Hästarna tyckte nog att det var skönt att ta det lite lungt idag! Det har dem förtjänat väl.

Efter jag varit i stallet började jag städa nere på mitt & nathalies rum och sen så har jag även börjat packa lite, har inte kommit jätte långt men har ju hela kvällen på mig haha :) Gjorde sen i ordning mig och bytte om för jag hade ju körlektion sedan.

Och kan ni gissa vad? Jag var fan riktigt grym, körläraren var helt imponerad. Jag hade förväntat mig världens kaos och allting, men jag var riktigt bra asså! Fick till och med köra i 6.ans växel och körde typ på 90 väg och allting. Första gången jag körde! Inte illa va? Var lite svårt i början bara och jag råkade nästan köra på ett rådjur. Fick värsta paniken då haha!

Nu ska jag fortsätta att städa och packa!


Vill ha sommar nu! Jannie&jag typ våren 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0