Ojdå

Ojdå, bloggandet var visst inte varit på topp de senaste dagarna ;) Aja har haft annat för mig iaf.
Helgen var helt ok. Nu är det en ny vecka och snart helg igen! Funderade på att åka hem på fredag och sen tillbaka hit på lördag men skiter i det, de enda jag skulle göra hemma var att hämta mitt nya kreditkort.

För smart som man är så var jag och nathalie i Halmstad och då så efter vi kollat bio på kvällen så tog vi en taxi hem och när vi väl var hemma märker vi att jag har tappat mitt kort och 400 kronor.... Smart brud asså. Fanns ju inte så mycket mer att göra än att gilla läget och fick helt enkelt ringa kundtjänsten på SEB bara och be dem spärra mitt kort ;)

Hade utsläpp imorse så passade på att mocka till Chino & Magic och fixa maten, så är klar i stallet nu eftersom att jag inte får lov att rida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0