Nya Zeeland

Har pratat lite med mina föräldrar över mail och de ska kolla upp lite praktikplatser åt mig. De är nämligen utomlands sen några veckor tillbaka, sen någon gång i januari, inte helt fel. De har varit i Hong kong, Australien&Sidney samt Nya Zeeland än så länge, och om ett tag åker de från Nya Zeeland till Singapore innan dem åker hem. Så de är ett tag kvar tills de kommer hem ändå ;) Vill inte ens tänka på hur bruna de är nu, de har typ haft verkligen sjukt varmt hela tiden.

 

Men iaf så har dem varit runt på lite olika fälttävlansstall i Nya Zeeland och fixat praktikplats där åt mig & förhoppningsvis Nathalie också. Så ifall allt går som vi vill åker kanske jag & nathalie till Nya Zeeland i 6 veckor efter sommarlovet. Inte helt fel va? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0