Ny dag

Vaknade runt 8 idag, låg kvar och chillade ett tag och nu sitter jag vid tv'n och äter frukost. Måste planera min dag också lite eftersom jag har en hel del att göra. Har dessutom massor av bilder att visa er så hoppas att min mobil vill sammarbeta idag så jag kan lägga in dem!

Båda hästarna har gått rätt hårt nu ett tag så jag tror att jag skrittar ut med dem bara idag. När jag skrittar ut på dem så skrittar jag nästan alltid minst 1 timme för skritten bygger verkligen upp konditionen, därför tycker jag att det är synd att vi inte har skrittmaskin här. Chino går alltid i skritten minst 1 timme om dagen när han är hemma.

Ska ju därefter ut och övningsköra med körskolan, klockan 16:45, så se upp då alla halmstad bor. haha.

Slutligen hade jag tänkt att jag skulle städa och packa lite för snart, väldigt snart åker jag ju till göteborg :D

 skrittmaskinen till vänster, guldvärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0