Nathalie Udén, grå skala & röd skala?

Nathalie Udén måste nog vara den bästa person jag någonsin mött. Hon är verkligen den bästa vän jag någonsin kommer att ha. Hon är den person som alltid finns där för en, verkligen alltid. Alla tider på dygnet och när som helst. Alla borde ha en vän som henne.

Hon betyder så fruktansvärt mycket för mig så det inte går att beskriva. Förstår inte riktigt hur min vardag skulle gå ihop längre utan henne? Vi har aldrig ens bråkat under hela den tiden vi känt varandra, visserligen är det inte jätte länge, första gången vi träffades var 16 agusti 2009. Sedan dess har vi bott tillsammans, vi går i samma klass, vi har häst i samma stall och umgås hela tiden, men aldrig bråkat mer än om vem som skulle dusha först. haha!

Hon är verkligen min soulmate, förstår mig bättre än någon annan och kan verkligen se när jag är ledsen, hur väl jag än försöker dölja det ;) Hon känner mig verkligen utan och innan. Hemskt när det är lov och sånt för då är vi ifrån varandra så himla länge, dagar känns som år och även om vi ändå lyckas träffas en del på loven är det för lite. Finns nog inte en dag då jag inte har skrattat med Nathalie och det finns nog inte en sak som vi inte gjort. jag menar vad har vi för idéer?

Åker ifrån skolan en vecka för att ta en chill vecka i göteborg. Sjukanmäler oss inte eller tar ledigt och informerar inte våra föräldrar och överraskar nathis föräldrar. Sen ringer lärare till oss och blir väldigt arga hahaha.

Åker till skåne i några dagar under en skolvecka ungefär på samma sätt som göteborg fast misslyckas lite med planen och mina föräldrar vet ingenting, när vi väl är tillbaka i halmstad och ska ta oss till skolan är vi heeelt fast. Man kan inte ta ut pengar någonstans i hela sverige för att automaterna har gått sönder, åker tåg på faktura, eller vad säger du nathis? Fraktura? haha. personer som försöker sno ens väska och sen ringer mina föräldar för att be dem boka en svit på grand hotel med anledningen att vi "var lediga från skolan och åkte in till halmstad för att shoppa och fikade upp alla pengar på espressor house och eftersom de inte går att ta ut pengar så kommer vi inte hem". HAHAHA.

Eftersom pappa var i kongo gick det inte att fixa riktigt och vi satt nog i halmstad från 8 på kvällen till halv 1 då nathas pappa kom från göteborg för att köra oss ut till skolan ;)

Sista skolveckan i ettan ska vi inte ens prata om hahaha!

Alla sjuka ridturer? När vi plötsligt får för oss att rida ut barbacka halv 9 på kvällen på två hästar som är psykiskt störda? HAHa fan vilken ridtur det blev asså. Sjukt galet. Rida bak och fram på hästar som bockar! Vara totalt ofokuserad och ramla av i hinder och skada fingret?

Restaurang besök & spontana bio besök! Taxi turer och tappa pengar och kort. ahah! och så har vi ju det fantastiska nyåret!!

Våra ridäventyr nere på stranden och alla våra galna moppeturer till stranden, och matöppet, och godisaffären och stallet haha!

Sen så finns det en heeeel del med saker som jag inte ska nämna tror jag hahahaha! Grå skala & röd skala ;)

Alla galna nätter och äventyr, halmstad, nyhem, you name it.

Nä helt klart, världens bästa vän & person är du, my bff <3

                 


Kommentarer
Postat av: Nathalie Udén

<3 love u

2011-02-10 @ 12:31:37
URL: http://nathalieuden.blogg.se/
Postat av: Lena

Tjena tjejen, det glädjer mig verkligen att ni har varandra, när jag läste ditt inlägg blev jag riktigt rörd. Jag är övertygad om att Nathalie känner det samma, vad som skiljer er åt är att Nathalie inte har samma uthållighet, som sagt det glädjer mig verkligen att ni hjälpa varandra när det känns jobbig,

va rädd om dig många kramar

2011-02-10 @ 20:37:07
Postat av: Isabelle weber

Hej :) Nathalie är fantastisk och ser framemot en helg hemma hos er nu igen på lovet!

Kram

2011-02-11 @ 17:23:33
URL: http://bellaweber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0