Mycket gjort

Blev många timmar i stallet igår, haha :) Började med att mocka och fixa mat till alla 3 hästarna när jag kom till stallet. Gick ganska snabbt faktiskt haha ;)

När jag var klar med det så tog jag in Magic och fixade honom sedan så red jag honom i ridhuset. Hade ju först tänkt rida ut på honom men eftersom det är träningar i båda ridhusen imorgon så tänkte jag att jag gör det imorgon istället då. Magic gick bra, speciellt i traven :) Avslutade med att skritta en sväng runt galoppbanan.

Därefter så red jag ett dressyrpass på Easy Girl i ridhuset också, väldigt nöjd med resultatet ;) Första 5 minuterna var hon lite stel och så men sen så bara släppte de och gick i en riktigt bra form i både skritt, trav & galopp! Jävlar vilket steg hon har i galoppen. Är allt lite kär i henne nu asså haha! Ska hoppa henne nu i veckan någon gång också. Nog jävlar ska det kunna bli fälttävlanshäst av denna damen! Inte någon dålig heller utan tror nog att det kan bli riktigt riktigt bra. :D

Slutligen så fick Chino också ett pass. Hans kondis är det som står högst på listan nu så red ut på honom och travade väldigt mycket och blev en del galopp också. Självklart var han lika glad & positiv som vanligt haha :D Gick super med honom, lite väl pigg men sån är han :)

Gick hem sen vid typ halv 6 och väntade på att evelina skulle komma hem :) har massa bilder, lägger in de senare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0