Måndag

Då var det första dagen på lovet och jag ska fan inte göra mycket idag alltså. Ska nog strax till stallet, tror jag går till matöppet först för att handla lite mat. Ganska tomt i kylskåpet nu kan jag säga, och jag&pappa han inte handla igår eftersom vi kom hem så sent så han var tvungen att åka hem till skåne ganska direkt efter han lämnat mig och hästen här.

Var nog sista gången jag såg pappa också på någon månad. Han åker till stockholm idag för något möte och därefter åker han ner till Kongo igen för att jobba.

Ska rida Magic & Chino sen, ska lägga fram lite bommar och socker bitar när jag rider Magic så han får småskutta och sen så ska jag nog skritta ut & jogga en sväng på Chino. Ville egentligen rida dressyr igen för blev verkligen sugen nu när det gick så bra och jag fick så mycket bra med mig ifrån träningen men han gick hårt igår och sen stod stilla på transport i många timmar, så han måste nog bara få komma ut och jogga av sig.

Ska snacka med Evelina sen när hon vaknar för tänkte att vi kanske kunde hoppa Easy Girl idag lite. Snart är det ju dags för tävling så hon behöver hoppas en del nu ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0