Måndag morgon

Fyfan vilken hemsk natt. Har fan inte sovit någonting. Har typ sjukt ont i halsen och feber och ont i huvudet men det får gå ändå. Vaknade typ hela tiden i natt och det gjorde evelina med. Typ vi låg nog vakna hur länge som helst och ingen kunde sova. Bara katterna haha...

Gick upp vid halv 8 typ och chilla på läget för kunde ändå inte sova längre, så sen vid halv 10 drog jag mig bort till fjellaregård. Vi skulle spela in kadriljen idag men jag red inte. Visserligen red jag igår men det var på egna hästar och de måste gå, jag tänker inte anstränga mitt knä mer än nödvändigt. och idag känner jag att det blev kanske lite väl mycket igår för har ganska ont i knäet just nu. Men ska in och röntga det sen när mamma & pappa kommer hem ifrån sin semester.

Efter kadriljen drog jag hem till Evelina och sen gick vi och käka och nu har inte jag några lektioner så jag ska nog hoppa in i dushen och dusha. Fick en riktig jävla huvudvärk nu så ska se ifall jag kan sova lite i soffan och sen ska jag plugga lite historia innan jag drar till stallet senare ikväll för att fixa hästarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0