Linköping

Då var det dags för ännu en Linköping-visit haha ;) Just nu sitter jag på hotellrummet och chillar. Sjukt skönt att äntligen vara framme. Resorna är väll inte de roligaste, kör man utan att stanna och så tar det kanske 5 timmar. Sist vi körde tog det 7-8 timmar hem. Det var segt asså.


Mamma&Pappa och båda mina systrar kom och hälsade på mig idag. Var kul att se alla igen för de var ju typ iaf 6 veckor sedan sist. Fikade och sånt och fick några presenter av mina föräldrar eftersom jag fyllt år, typ parfym, klocka, plånbok, pengar och så nya fälttävlansskydd&fälttävlansklocka. Fick de där grymma som jag velat ha länge haha, kanske lite ovärt att lägga 1000 spänn på fram och 1000 på bak skulle vissa tycka men dem är grymt bra!!

Efter det så åkte vi till stallet och mamma ville hälsa på Chino och se om jag skött om honom bra ;) med betyget godkänt så åkte hon och mina systrar till halmstad för shopping och jag&pappa lastade Chino och började köra mot Linköping. Kändes som att det gick ganska snabbt idag faktiskt. Tog väll 5 timmar ungefär bara. Var faktiskt vaken nästan hela bilresan också med några få stopp då jag kollade till min häst och sen när vi stanna för att luncha. Eftersom att träningen är på annat ställe denna gången så stallar vi inte upp honom hemma hos Familjen Gällerdal utan det blir på ryttarföreningen&anläggningens stall.

Boxen var uppströdd och klar så satte in honom i sin box och satte fram mitt foder innan vi åkte för att cheka in på hotellet. Så sjukt kallt här, -15 och massvis med snö. Hemma har vi inte ens någon snö :o

 




Några bilder från en träning för Magnus Gällerdal :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt fin häst du har :)

2011-02-21 @ 10:52:22
Postat av: isabelle weber

Tack så jätte mycket :)

2011-02-21 @ 19:34:12
URL: http://bellaweber.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAH, bra att du lyssnar och kollar på tränaren Weber, BRA! hahahah <3

2011-02-22 @ 00:36:35
URL: http://falsterboryttarna.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAH, bra att du lyssnar och kollar på tränaren Weber, BRA! hahahah <3

2011-02-22 @ 00:36:39
URL: http://falsterboryttarna.blogg.se/
Postat av: Isabelle Weber

Hahahah det gör jag men ja vet inte vad som hände just där asså ;)

2011-02-22 @ 09:37:57
URL: http://bellaweber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0