Godmorgon

Sitter här i soffan och chillar. Har kvällsfodring idag så har inte tänkt att sticka till stallet förrens lite senare. Så får se vad jag hittar på nu. Antar att det inte händer så mkt här ;) Längtar tills jag ska upp till göteborg och nathalie iaf!

Hästarna får gå på galoppbanan och ridhuset idag. Ska försöka få tag på min mamma också för jag tycker att hon kan komma hit till mig imorgon så att vi kan shoppa och lite sådant :D

Är grymt shoppingsugen nu, men ska ju till göteborg nu snart och då lär de bli grymt mycket med shopping :D längtar redan så mkt så jag nästan drömmer om det haha till mina cristinasports set hahaha! :D

                                         

Någon var väldigt taggad på att hoppa ;) Lilla zäzzyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0