Glad!

Sjukt glad jag blev nu när jag gick in för att kolla tävlingarna på tävlingsdatabasen!

DE HAR FLYTTAT TÅGARP! Till veckan före! Så nu ligger tågarp och veckan därefter Kalmar. Det betyder att allting löser sig helt enkelt. De har väll själva förstått hur dumt det var att lägga alla 3 tävlingarna på samma datum och att de inte skulle få några starter typ eftersom att det redan är så få fälttävlansryttare!

Äntligen någon som har tänkt lite smart inom ridsportsförbundet ;)


Nästa helg åker jag & tränar en dag med fälttävlansteamet och sen så är det snart dags för helg träning för Magnus igen med teamet. Ser fram emot riktigt mycket. Magnus är så duktig. Snart så får jag ju lov att rida igen och då har jag ju mina träningar för Johan Lundin också i specialidrotten :)
 jag & cappuccino i flyinge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0