Fredag

Äntligen var det fredag!

Vaknade kvart i 7 och gick sen upp typ vid 7 och fixade innan jag & nathis gick bort till matsalen för att äta frukost. Hade sen världens mest onödiga svenska lektion. Riktigt tråkigt var det. Men det är bara att lida igenom haha. Men nu är den slut och vi har ingen lektion just nu, så sitter och chillar framför tv:n.

Har en lektion efter lunch och det är kadrilj, inte helt säkert om vi har den ännu men antagligen. Ska ju inte rida då så blir väll lika lång tråkigt det ;) Ska till stallet sen och så ska jag nog longera eller gå en sväng med min häst, eller rättare sagt så ska väll han gå en sväng med mig.. Han blir ju lite störd och hoppar runt och hit och dit så det är väll mer jag som flyger med honom haha :)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0