Fredag och lov

Då var det fredag, och äntligen lov!

Skulle ha redovisning av våra Historia arbeten imorse men tydligen var vår historia lärare och lärarkanditaten hemma så den lektionen blev inställd. Sjukt skönt haha, synd att man inte fick reda på det tidigare så man slapp gå upp så tidigt.
Hade svenska prov på andra lektionen och det gick så dåligt så det finns inte. Direkt när jag fick provet så bara what vad fan är det här? Hade inte någon aning typ och satt som ett stort frågetecken kan man säga. Och det var jag inte ensam om, typ hela klassen faila som fan. Allt det vi snackat om på lektionerna kom ju inte ens med typ..
Aja bara att gilla läget för nu är det äntligen lov! Ska snart väcka evelina så vi ska kanske käka något innan vi drar oss till stallet. Ska rida igenom fälttävlanprogrammet på Chino, valde att rida Lätt klass (A) 2007 på söndag ( Fälttävlansdressyr program för er som inte vet). Ska rida dressyr på Magic sen i ridhuset också.

Ikväll ska vi även passa på att löshoppa Easy Girl :D

Ska se ifall vi kan få tag på klippmaskinen nere på fjellare för att i så fall ska jag passa på att fin klippa Chino en gång till innan vi åker. Måste packa och allt sånt där idag också så blir nog lång tid i stallet skulle jag kunna gissa.

 chino <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0