Framgång är att prestera bättre än bra

Framgång är att prestera bättre än bra

   

Är så grymt taggad för detta årets tränings och tävlingssäsong, känns som att allt kommer bli så fruktansvärt himla bra! Att jag sedan åker till Nya Zeeland i minst 6 veckor och avslutar årets tävlingsäsong där med massor med träning på ett fälttävlans stall gör ju inte det hela sämre direkt!

Har ju världens bästa team runt mig iår också, typ Magnus Gällerdal, Pernilla Bjuhr, Johan Lundin, Mimmi Ekfeldt & förhoppningsvis Ullrika Björnerot är några av de tränare jag kommer rida mest för. Sedan så har jag ju hela fälttävlansteamet och så en häst till att tävla i år!

Detta året ska lätt bli framgångarnas år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0