Dåligt med uppdatering

Har mått bättre idag men absolut inte bra. Vaknade dock tidigt, kanske vid 5 tiden av att jag fick sms men orkade inte kolla det så när jag äntligen hade somnat igen så fick jag ännu ett sms. Kollade inte det heller och sen så vaknade jag vid halv 8 av att jag fick nästan 3 sms på raken. Ringde och sjukanmälde mig och sen så kollade jag smsen, var typ bara massa grattis sms och så sms från mina föräldrar som just nu är i Singapore.. fuskigt..

Sen resten av dagen har jag bara bombats av grattis, fick fan över 200 grattis på facebook och massvis med sms och samtal. Avslutade dagen med att åka till halmstad med Evelina & Jimmy och trotsade min feber haha. Åt på lilla helvetet innan vi sprang bort för att kolla på bio. Såg på Sanctum 3D, typ tror den hade premiär idag. Så sjukt hemsk film, jag och evelina kunde typ inte kolla flera gånger bara för att det var så hemskt. Usch.. den slutade typ halv 12 och nu när vi kom hem har vi städat, städsyn imorgon ju -.- och nu har jag precis satt mig för att skriva klart mitt historia arbete. Känner mig sådär jätte peppad på det när klockan är 01:10 på natten.. Men det måste ju göras iaf och får väll anstränga mig lite nu de sista dagarna innan lovet ju iaf!

 Chino <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0