Cristina Sport

Det absolut bästa märket inom ridsporten måste nästan vara Cristina sport. Jag & min mamma är nog en utav deras bästa kunder, haha. Köper alltid shabrak&luvor därifrån, har även tävlingskjortor, ridbyxor, tjocktröjor och jacka därifrån. Man blir helt förälskad när man ser deras produkter och kan typ köpa hur mycket som helst haha!

Cristina Sport är ett italienskt märke och säljs inte på så många ställen i Sverige, vet nog bara 2 hästsportsbutiker som säljer deras produkter, men dem är väldigt omtyckta. Annars får man beställa från deras hemsida eller så får man köpa när de kommer till Falsterbo horseshow & Göteborg horseshow. Beställde ett set för inte så länge sedan och snart är det ju dags för göteborg horseshow och då tror jag nog att jag ska köpa iaf 2 set haha :) Får inte nog av dem.

       Bilderna är klickbara. 3 av de 5 olika seten jag har från dem :)


Jag föredrar dem seten där de är kantband & ett till kantband med små söta blommor typ! Sjukt fint!

Lägger in några produkter.

                               

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0