Chillar

Sitter i soffan framför tvn och chillar med kattungarna ;) Nathis & Tiny åkte in en sväng till halmstad så jag sitter här & väntar på att evelina ska komma hem från stallet :)

Red ju ut en sväng innan med min underbara nathis, fett underbart. Fanny & Josefin följde också med. Blev en riktigt härlig ridtur, red slingan och sen sträckan ner till lilla terrängbanan och upp igen. Galoppera mycket för underlaget var inte hårt utan perfekt och solen strålade. Inte helt fel asså. Har verkligen varit en riktig vårdag idag..

Var kul att äntligen vara uppe på hästryggen igen, dock på en mini ponny & barbacka - jag är inget fan av varken ponny eller barbacka haha, men bättre än ingenting alls. Har fortfarande ont i mitt knä och ska röntga det sen när mamma & pappa kommer hem från deras semester. Är dock väldigt väldigt sugen på att ta ut min egen häst och hoppa eller rida på galoppbanan eller vad som helst!!!! men det får vänta ett tag till tyvärr :( Går ju inte att rida barbacka på honom heller för de är ju rena självmordsförsöket..

 saknar världens finaste så mkt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0