chill skola

Fett chill skola för tillfället. Igår hade vi inga lektioner, idag slutade jag redan 11:40. Imorgon har vi 3 lektioner bara och sen på torsdag slutar vi 11:40 igen. och så bara 2 lektioner på fredag. Faktiskt grymt skönt.

Snart ska jag & natha dra oss till stallet, ska rida ut en sväng på Manne och Magic. Ska faktiskt rida idag trots att jag har ridförbud ;) men bara barbacka på lilla c-ponnyn Manne så de är nog ingen fara för mitt knä ;) Grymt vilken ridlust man får när man inte ridit på så länge typ.

Sen ska jag nog gå en sväng med min lilla galning till häst och slutligen så blir det nog hem och städa ;) Ser ju inte alldeles för fräsht ut här just för tillfället.


Kommentarer
Postat av: nathalie udén

Yeah, städa varreee!! -.- men fööörst MYSA I SOLEN <3

2011-02-08 @ 12:37:15
URL: http://nathalieuden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0