Låt adrenalinet pumpa!

Åh gud, nu är jag så taggad inför söndag så att det finns inte ord för det! Det finns verkligen ingenting bättre! Inget jag någonsin hellre skulle vilja göra. De är den bästa känslan i hela världen, att rida terrängen. De absolut bästa jag vet! Att stå i startfållan och känna hur alla muskler på hästen är beredda för att kasta sig ut och äga hela världen, att sedan känna alla muskler arbeta och den explosivitet och enorma kraft under tiden som man rider banan.  Det är galet alltså, det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar det! Jag tror ingen någonsin kommer vara lyckligare än vad jag är ute på en terrängbana! Tillsammans med min underbara Cappuccino <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0