Jahaa

Så är det de dära med att bestämma sig. Jag ändrar mig hela tiden. Ena sekunden är det de enda jag vill och sen så tar jag till förnuftet och bestämmer mig för att det inte är rätt, men helt plötsligt så finns de inget som kan kännas mer rätt än det, och därefter så bestämmer jag mig än en gång för att det inte är något för mig. Hur ska jag kunna veta ifall de är rätt eller inte? Dagarna börjar långsamt rinna ut i sanden och inte mycket tid kvar att bestämma sig.. Time to make a decision.

Annars rullar allt på. Har varit bra dagar, och tiden bara försvinner känns det som. Denna veckan har gått sjukt snabbt. Sven-inges hästtandläkare kom i tisdags och fixade Chino och "kenta/plankan" i munnen. Chino hade bara lite hakar men inget annat. Slipade ner de lite och sånt. Himla skönt att ha Sven-inges hästtandläkare för då vet man att de är bra personer! Så Chino har alltså gått på hack nu några dagar och imorgon får jag rida på bett igen. Hade tänkt rida igenom dressyrprogrammet ute och sen ta några hopp inne i ridhuset. Känns jätte fin inför söndag!

För på söndag så är det äntligen dags, FÄLTTÄVLAN! Kan nog säga att både jag och Chino är fruktansvärt taggade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0