Träning

Tränade igår och Chino var riktigt fin :) han lyssnade verkligen och var en pärla. Känns jätte bra inför tävlingen på söndag nu!

Red lite snäva svängar och sånt och fick fan till det riktigt där. Fan vad han kan svänga nu när jag lärt mig att rida honom, helt otroligt. Hoppar bra gör han nu också, så in i helvete. Askul typ. Han ligger på mkt men jag känner ändå att nu kan jag ta tillbaka honom när jag vill och inte som det var i vintras att han typ drog iväg när han ville.

Dressyren känns även skit bra, peppe sa även det att han såg jätte fin ut och att han trodde att vi skulle vinna till helgen. & jag vet att vi har en stor vinst chans ifall jag inte sabbar något i hoppningen. Rider ju DM till helgen o nu rider jag för Dagstorp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0